>
Fa   |   Ar   |   En
   تحقیقات بازاریابی نوین   
سال:1393 - دوره:4 - شماره:4


  tick  نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت بانکداری کشور - صفحه:1-20

  tick  بررسی تاثیر ابعاد تبلیغات کلامی بر ترجیح خرید دانشجویان؛ نقش تعدیل‌گر نوگرایی مصرف کننده (مطالعه موردی؛ محصولات گوشی تلفن همراه شرکت Sony) - صفحه:21-42

  tick  تاثیر مهارت‌های فروش بر عملکرد فروش کاربران باجه بانک - صفحه:43-56

  tick  تاثیر ابعاد یادگیری سازمانی بر ابعاد هوش رقابتی در شرکت‌های دانش بنیان - صفحه:57-70

  tick  بررسی عوامل موثر بر خرید ناگهانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشهد (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره‌ای پروما) - صفحه:71-84

  tick  تحلیل اهمیت-عملکرد ویژگی‌های مکان‌های تاریخی ایران از دید گردشگران خارجی(مورد مطالعه عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان) - صفحه:85-104

  tick  سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی - صفحه:105-124

  tick  بخش‏بندی بازار شامپو از دیدگاه مشتریان با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی و شناسایی ویژگی‌های هر بخش مبتنی بر روش تاگوچی - صفحه:125-142

  tick  بررسی عوامل تکنولوژیک، سازمانی، فرآیندی و کسب و کارموثر بر پیاده سازی موفق سیستم هوشمند کسب و کار در شرکت‌های خدمات اینترنتی (مورد مطالعه:شرکت شاتل) - صفحه:143-166

  tick  بررسی تاثیر محرک‌های موفقیت تعمیم نام تجاری بر رفتار مصرف‌کنندگان - صفحه:167-180

  tick  مطالعه تجربی تاثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید: نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند - صفحه:181-194

  tick  مقایسه عملکرد سازمان‌ها در پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از رویکرد ترکیبی Anp و Dematel فازی - صفحه:195-212
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved