>
Fa   |   Ar   |   En
   تحقیقات بازاریابی نوین   
سال:1393 - دوره:4 - شماره:3


  tick  بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های تویوتا) - صفحه:1-16

  tick  شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری به برند: مطالعه برند گوشی‌های تلفن همراه - صفحه:17-38

  tick  بررسی دستیابی به قابلیت چابکی مشتری مبتنی بر استراتژی سفارشی سازی انبوه - صفحه:39-54

  tick  توسعه ماتریس Space با کمک تحلیل سلسله‌مراتبی دلفی فازی به منظور تعیین موقعیت استراتژیک کسب و کار؛ مطالعه موردی در صنعت محصولات یوپی‌وی‌سی - صفحه:55-74

  tick  ارزیابی تاثیر عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران‌داری، مطالعه موردی مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای بوف - صفحه:75-88

  tick  رفتار هم‌خلقی ارزش مشتری و تاثیر آن بر مشتری مداری - صفحه:89-106

  tick  پدیدارشناسی در پژوهش‌های مصرف کننده - صفحه:107-132

  tick  تصویر ذهنی ادراک شده از یک کشور و تاثیر آن بر قصد بازدید گردشگران (مورد مطالعه: ایران) - صفحه:133-148

  tick  بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه‌ای بر وفاداری ورزشکاران به باشگاه‌های ورزشی - صفحه:149-160

  tick  بررسی تاثیر ویژگی‌های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید - صفحه:161-188
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved