>
Fa   |   Ar   |   En
   تحقیقات بازاریابی نوین   
سال:1392 - دوره:3 - شماره:3


  tick  تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک با مطالعه موردی بر روی شهروندان الکترونیک - صفحه:1-20

  tick  مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر - صفحه:21-38

  tick  بررسی مهمترین عوامل درون و برون سازمانی موثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی - صفحه:39-58

  tick  بررسی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی در ایجاد ارزش وِیژه برند موسسات آموزشی؛ مطالعه موردی موسسات آموزش زبان - صفحه:59-74

  tick  شناسایی رابطه مسیولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت) - صفحه:75-94

  tick  طراحی الگوی عوامل موثر بر فرآیند خرید دارایی‌های سرمایه‌ای - صفحه:95-106

  tick  بررسی تاثیرعملکرد بازاریابی بر عملکرد مالی بانک پارسیان - صفحه:107-118

  tick  چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی - صفحه:119-134

  tick  خوشه بندی مشتریان به منظور اصلاح استراتژی قیمت گذاری و تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو - صفحه:135-150

  tick  مدل ارتقای جایگاه برند حلال در بازارهای جهانی - صفحه:151-166
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved