>
Fa   |   Ar   |   En
   تحقیقات بازاریابی نوین   
سال:1391 - دوره:2 - شماره:3


  tick  بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری) - صفحه:1-34

  tick  بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گری صفات اخلاقی - صفحه:35-50

  tick  به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (Fdahp) و تحلیل خوشه سلسله مراتبی (Hca) در مدل آر.اف.ام. (Rfm) جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری - صفحه:51-68

  tick  انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل ونقل هوایی، با استفاده از یک مدل کاربردی ، مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) - صفحه:69-86

  tick  نگاشت مفهومی سرمایه اجتماعی در فعالیت های بازاریابی کارآفرینانه شرکت های کوچک - صفحه:87-106

  tick  بررسی تاثیر بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکت های غذایی بورس - صفحه:107-120

  tick  بررسی جایگاه کامپیوتر های لپ تاپ در میان فروشندگان با استفاده از تکنیک های نقشه ادراکی و لدرینگ - صفحه:121-134

  tick  تدوین استراتژی و اولویت بندی استراتژی های منتخب شرکت بهنوش ایران با رویکرد فازی و Qspm - صفحه:135-154

  tick  بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه ی برند - صفحه:155-172

  tick  بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال - صفحه:173-186
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved