>
Fa   |   Ar   |   En
   مهندسی عمران امیرکبیر   
سال:1391 - دوره:44 - شماره:2


  tick  تاثیر نوع اتصال عرشه به پایه در انتقال بارهای ثقلی و بهره برداری در پل های پیوسته پیش تنیده بتنی - صفحه:1-9

  tick  اثر مقاومت لغزشی فیوز بر ظرفیت نهایی میانقاب مهندسی دارای فیوز لغزان با استفاده از تحلیل اجزا محدود - صفحه:11-21

  tick  بررسی اثر بازشو بر رفتار دیافراگم‎های مرکب فولادی- بتنی در سازه‎های فولادی کوتاه مرتبه - صفحه:23-35

  tick  شکل پذیری اعضا خمشی بتن مسلح پرآرمه ساخته شده با بتن مقاومت بالا - صفحه:37-45

  tick  برآورد احتمالاتی تقاضای لرزه‌ای قابهای خمشی فولادی با اتصالات صفحه کناری - صفحه:47-63

  tick  توسعه یک مدل رفتاری حالت بحرانی برای درنظر گرفتن رفتار ناهمسان ماسه ها - صفحه:65-74

  tick  بتن الیافی هیبریدی مسلح به الیاف فولادی و پلی‌پروپیلن - صفحه:75-82

  tick  بررسی اثرات عامل های غایب مقاومت تسلیم و چیدمان میلگردها بر روی عامل های نمونه سازی ستون های مربعی شکل در استانداردهای موجود - صفحه:83-94

  tick  بهینه‌سازی کاربرد جداگرهای پی با استفاده از الگوریتم ژنتیک - صفحه:95-107
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved