>
Fa   |   Ar   |   En
   مهندسی مکانیک امیرکبیر   
سال:1397 - دوره:50 - شماره:1


  tick  استفاده از روش طراحی اصل محور به منظور کاهش تکرارپذیری در فرایند طراحی مفهومی یک سامانه پیچیده - صفحه:3-14

  tick  بررسی ارتعاش آزاد ورق کامپوزیتی تقویت شده با نانو لوله‌‌های کربنی به همراه لایه مگنتوالکتروالاستیک - صفحه:15-24

  tick  اندازه گیری کرنش با روش تداخل سنجی چینشی دیجیتالی و با الگوریتم جدید محاسبه فاز - صفحه:25-32

  tick  تحلیل تنش‌های مکانیکی- حرارتی در دیسک‌های دوار با ضخامت و خواص متغیر در راستای شعاعی - صفحه:33-46

  tick  تحلیل دینامیکی ضربه‌های غیرهم‌زمان سرعت پایین روی ورق چندلایه کامپوزیتی - صفحه:47-62

  tick  تحلیل رفتار دینامیکی صفحات کامپوزیتی نسبتا ضخیم دارای جدایی لایه ای مربعی با استفاده از روش نوار محدود اسپلاین - صفحه:63-72

  tick  تحلیل غیرخطی پاسخ دینامیکی ورق کامپوزیتی فیبرکربنی بهبودیافته با نانولوله کربنی بر بستر الاستیک در محیط حرارتی - صفحه:73-90

  tick  بررسی آسیب‌های مغزی سرنشین خودرو در تصادف از کنار و ارائه مدل محاسباتی برای شاخص‌‎های آسیب دیفیوزآکسونال و غده‌ای زیردورال - صفحه:91-102

  tick  بررسی علل شکست یک پره توربین گازی از جنس سوپر آلیاژ اینکونل 738lc - صفحه:103-112

  tick  ارائه فرمولاسیون اجزا محدود جهت تحلیل رفتار دینامیکی میکروروتورها براساس نظریه گرادیان کرنش - صفحه:113-124

  tick  ارتعاشات آزاد غیر خطی در تیرهای منعطف با بخش میانی صلب و جرم نوک - صفحه:125-136

  tick  به کارگیری روش تابع گرین در تحلیل دینامیکی نانولوله حامل سیال تحت نیروی متحرک - صفحه:137-150

  tick  تحلیل پایداری و پاسخ دینامیکی استوانۀ پیزوالکتریک جدار نازک، تحت جریان سیال و تحریک هارمونیک خارجی - صفحه:151-162

  tick  طراحی کنترل کنندۀ وضعیت تطبیقی برای شبیه ساز آزمایشگاهی سمت فضاپیما - صفحه:163-174

  tick  لنگش آزاد و اجباری محورهای حامل دیسک‌های نامیزان تحت اثر نیروی محوری - صفحه:175-188

  tick  بررسی تاثیر مدل دینامیکی سرعت القایی روتور اصلی بر پاسخ‌های دینامیکی بالگرد - صفحه:189-196

  tick  تحلیل فلاتر بال تطبیقی با تنظیم موقعیت تیرک - صفحه:197-206

  tick  ارائه یک الگوریتم پردازش تصویر هوشمند جدید برای تشخیص و شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی مبتنی بر منطق فازی - صفحه:207-218

  tick  افزایش پهنای باند بسامدی جاذب‌های صوتی چندلایه تخت متشکل از ماده متخلخل، صفحه سوراخ‌دار و فاصلۀ هوایی - صفحه:219-230
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved