>
Fa   |   Ar   |   En
   رویکردهای نوین آموزشی   
سال:1393 - دوره:9 - شماره:2


  tick  بررسی میزان رعایت اصول علمی تدوین محتوا در درس تفکّر و پژوهش پایه ششم ابتدایی - صفحه:1-26

  tick  مقایسه تاثیر سه شیوه آموزش الکترونیکی، ترکیبی و حضوری بر واکنش و یادگیری در آموزش صنعتی - صفحه:27-58

  tick  بررسی تاثیر الگوی تدریس «دریافت مفهوم» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دورهکارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان در درس آمار - صفحه:59-88

  tick  نقش خودکارآمدی، خود تنظیمی(راهبردهای شناختی و فرا شناختی) و عزت‏نفس در عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان سال سوم رشته علوم تجربی در دبیرستان‏های شهرکرد - صفحه:89-102

  tick  مقایسه حافظه کوتاه‌ مدّت (بصری- شنیداری- یادگیری تداعی)، فعّال و درازمدّت دانش‌آموزان قوی و ضعیف در املای زبان فارسی - صفحه:103-120

  tick  بررسی روابط چندگانه میان یادگیری سازمانی، توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیت‌های چابکی سازمانی در دانشگاههای دولتی شهر اصفهان - صفحه:121-140

  tick  پیش‌بینی تاثیر رفتارهای اخلاقی و معنوی مدیران بر میزان استقرار رهبری تحولی در دانشگاه اصفهان - صفحه:141-160
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved